Näyttää 1-9 koulutusta 9 tuloksesta
Näin suodatamme hakutuloksia
Näyttää 1-9 koulutusta 9 tuloksesta

Aikuislukiot -aiheisista koulutuksista lisätietoa alla:

Jäivätkö lukio-opintosi aikanaan kesken tai päädyitkö peruskoulun jälkeen suoraan työelämään? Haluaisitko suorittaa ylioppilastutkinnon aikuisena tai koetko mielenkiintoiseksi muuten vain opiskella yleissivistäviä aineita ja kehittää tietämystäsi? Aikuislukio on tarkoitettu kaikille yli 18-vuotiaille, lukio-opinnoista kiinnostuneille.

Aikuislukiossa opiskelu on joustavaa. Opiskelijat rakentavat omiin tavoitteisiinsa ja aikatauluunsa soveltuvan henkilökohtaisen opintosuunnitelman. Voit opiskella monia eri aineita sinulle parhaiten sopivin menetelmin. Lukio-opintosi voivat olla joko ylioppilastutkintoon tähtääviä tai voit keskittyä yksittäisten aineiden opiskeluun ja kehittää näin yleissivistystäsi. Aikuislukion voi usein suorittaa myös opiskelemalla itsenäisesti kurssit tenttien sekä etäopiskeluna. Näin ollen opinnot soveltuvat yleensä myös työn ohessa suoritettaviksi.

aikuislukio

Vertaile koulutuksia