Eiran aikuislukio

paikassa Helsinki (+ 1 sijaintia)
Kysy lisätietoja oppilaitoksesta 👍

Eiran aikuislukio

Eiran aikuislukio – aikuinen meininki!

Eiran aikuislukio on yksi Suomen suurimpia ja monipuolisimpia kouluja. Eiran aikuislukiossa voi suorittaa lukion ja peruskoulun oppimäärän, opiskella yksittäisiä kursseja tai suorittaa lukion kaksikielisessä lukiossa. Eirassa voi myös suorittaa koko lukion verkossa.

Lukuvuoden aikana Eiran aikuislukiossa opiskelee yhteensä noin 3000 opiskelijaa monin eri tavoin: lähiopetuksessa, verkkokursseilla, työpajoissa ja omaan tahtiin -kursseilla. Ylioppilastutkinnon suorittaa vuosittain noin 270 opiskelijaa.

Eiran aikuislukiossa voit myös suorittaa tutkintoon valmistavan koulutuksen (TUVA) ja suomen kielen kursseja.

Monipuolinen ja joustava tapa opiskella

Aikuislukion opiskelijat ovat 18–80-vuotiaita. Lukiossa ei ole sisäänpääsyyn keskiarvorajoja, ja jokaisella opiskelijalla on omat lähtökohtansa ja tavoitteensa opiskelulle. Ilmapiiri Eiran aikuislukiossa on hyvä ja kannustava; jokaista opiskelijaa kannustetaan saavuttamaan omat tavoitteensa!

Opinnoissa voi edetä monella tavalla: osallistumalla lähiopetukseen, tenttimällä tai tekemällä kursseja verkossa. Monilla kursseilla voi osallistua Omaan tahtiin - kursseille ja suorittaa kursseja opetusjaksoista riippumatta. Eirassa voi suorittaa myös koko lukion verkossa.

Eiran aikuislukiossa jokaiselle opiskelijalle laaditaan henkilökohtainen opintosuunnitelma omien tavoitteiden saavuttamiseksi. Opiskelijat voivat valita monipuolisista opiskeluvaihtoehdoista itselleen sopivimmat tavat opiskella, ja opetusta tarjotaan aamusta iltaan. Monet urheilijat ja muusikot sekä kaukana asuvat opiskelijat hyödyntävät menestyksekkäästi koulun tarjoamia joustavia opiskelumahdollisuuksia.

Lisätietoa Eiran aikuislukiosta

Lisää tietoa Eiran aikuislukiosta saat täyttämällä alla olevan
yhteydenottopyyntölomakkeen saat vastauksen kysymyksiisi suoraan Eiran aikuislukiolta. Kysy rohkeasti lisää!

Eira High School for Adults

Eira High School for Adults is the largest independent High School for adults in Finland. In addition to the High School, Eira High School for adults offers a General Secondary School for immigrants, and a wide range of courses to choose by your own interest offering you a flexible and personalized learning path.  Eira High School has together approximately 3000 students speaking more than 60 languages.

Eira High School for Adults is a bilingual program leading to the Finnish High School Leaving Certificate (lukion päättötodistus) and to the Finnish Matriculation Examination (Ylioppilastutkinto). Studies are both in English and in Finnish.

High School offers a variety of ways to study with both classroom based, online studies and off-course ‘examination” options. Courses run from morning to evening, enabling students to find time slots that fit into their personal circumstances. Studies follow the Finnish national curriculum, but include an option to complete CIE (AS and A Level) in English Language and some other subjects.

The High School Leaving Certificate and Matriculation Examination give eligibility to apply to Finnish Universities, and the Matriculation Examination and Cambridge Advanced Level Qualifications are highly recognized when applying to foreign universities.

Further information

To receive more information about the Eira High School for Adults, please fill out the information request form below.

Videoesittely

Koulutukset

Koulutukset Paikkakunta
Eira High School Helsinki
Lukiokoulutus verkossa Verkossa
Lukiokoulutus yleislinjalla Helsinki
Suomen kurssit maahanmuuttajille Helsinki
TUVA - Tutkintoon valmistava koulutus Helsinki

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää oppilaitoksesta Eiran aikuislukio? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Laivurinkatu 3

Näytä puhelinnumero