4,7 (6 Arvioinnit)

Stadin AO

paikassa Helsinki (+ 1 sijaintia)
Kysy lisätietoja oppilaitoksesta 👍

Stadin ammatti- ja aikuisopisto

Ammatteja kaikille

Stadin AO on Suomen suurin ammatillista koulutusta tarjoava oppilaitos. Meillä opiskelee noin 22 000 nuorta ja aikuista. Teemme monipuolista koulutusyhteistyötä myös organisaatioiden kanssa. Stadin AO:ssa voi opiskella lähes 30 eri tutkintoon ja hankkia osaamista yli 50 ammattiin. Oppilaitoksen kaikki 14 toimipaikkaa sijaitsevat Helsingissä hyvien julkisten liikenneyhteyksien äärellä.

Stadin AO:ssa voi opiskella

• ammatillisia perustutkintoja
  • ammatti- ja erikoisammattitutkintoja
  • täydennys, lyhyt- ja lupakorttikoulutuksia
  • yrittämisen ja johtamisen koulutuksia
  • tutkintokoulutukseen valmentavia opintoja (TUVA)

Opiskelu Stadin AO:ssa on käytännönläheistä ja osaamista hankitaan monipuolisissa sekä oppilaitoksen omissa että työelämän oppimisympäristöissä.

Stadin AO:ssa opiskelija

• voi aloittaa opiskelun, edetä opinnoissa ja valmistua joustavasti yksilöllisellä aikataululla
  • voi yhdistää perinteisen opiskelun oppisopimusopiskeluun
  • osallistuu oman henkilökohtaisen osaamisen kehittämissuunnitelmansa (HOKS) laadintaan heti opintojensa alussa ja päivittämiseen aina tarvittaessa
  • huomioi opintojensa suunnittelussa aiemmin hankkimansa osaamisen
  • hankkii puuttuvan osaamisen henkilökohtaisen osaamisen kehittämissuunnitelmansa mukaisesti erilaisissa oppimisympäristöissä parhaiten itselleen sopivilla oppimistyyleillä
  • saa opetusta ja ohjausta oppilaitoksen kaikkina työpäivinä
  • voi hyödyntää erilaisia haku-, ohjaus- ja tukipalveluja ennen opintoja ja opintojen aikana
  • saa ohjausta jatko-opintoihin ja työllistymiseen
  • voi edistää omaa yrittäjyysosaamista, hankkia kansainvälistä osaamista ja osallistua kilpailutoimintaan.

Perus-, ammatti- tai erikoisammattitutkinnon suorittaminen kestää noin 1,5–3 vuotta ja antaa jatko-opintokelpoisuuden korkeakouluihin sekä yliopistoihin.

Ammatillisten opintojen rinnalla opiskelija voi suorittaa myös lukio-opintoja joko aineopintopolulla tai ylioppilastutkintoon valmentavalla kaksoistutkintopolulla. Lisäksi on mahdollista osallistua opiskelijakuntatoimintaan tai lähteä kansainväliseen vaihtoon. Myös huippu-urheilun voi yhdistää ammatillisiin opintoihin.

Hae Stadin AO:n opiskelijaksi

Stadin AO:n koulutuksiin voi hakea ympäri vuoden jatkuvassa haussa. Oppisopimuskoulutus puolestaan mahdollistaa uuden ammatin hankkimisen tai oman osaamisen kehittämisen joustavasti omalla työpaikalla.

Haluatko lisätietoa Stadin AO:n koulutustarjonnasta?

Löydät lisätietoa Stadin AO:n koulutustarjonnasta ja opintojen sisällöstä alla olevasta koulutuslistauksesta. Jokaisen koulutusesittelyn yhteydessä sinulla on mahdollisuus lähettää Stadin AO:lle yhteydenottopyyntö ja saada vastauksia opintojen aloittamiseen liittyviin kysymyksiisi.

Koulutukset

Koulutukset Paikkakunta
Ammattilukio Helsinki

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää oppilaitoksesta Stadin AO? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Hattulantie 2

Näytä puhelinnumero
stadinao.fi

Arvioinnit

Keskiarvo: 4,7

Perustuu 6 arviointiin
Kirjoita arviointi
Atte
01 marras 2022

Tarkkaa ja monipuolista oppia, jotta tulevat hierojat ammattimaisesti tietävät sekä taitavat!

toukoville
01 marras 2022
Vaativa mutta palkitseva

Intohimoisen vaativa koulutus, jossa oikeasti halutaan tehdä ammattilaisia.

Sponsoroitu